Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 12
  1. #1

    [SOLVED] Nemultumire retur

    Am achizitionat pe data de 18.02.2015 o tastatura ASUS Strix tactic pro, nr. facturii este 2032852. In aceeasi zi, am constatat ca tastatura nu functioneaza cum trebuie pe linux, o problema destul de mare avand in vedere ca o buna parte a timpului mi-o petrec pe linux. In acel moment am impachetat frumos tastatura si am pus-o inapoi in cutie.

    Am completat acel formular de retur, si mi s-a raspuns, cum probabil a patit orice client care a vrut sa returneze ceva cumparat din magazin, ca nu este posibil, ca a trebuit sa fie verificat inainte.

    Vreau sa fiu inteles clar, nicaieri pe cutia tastaturii nu scrie ca ar exista vreo incompatibilitate (sau macar compatible with Windows, etc), si probabil (presupun) nici nu se poate testa tastatura in showroom pe orice fel de sistem de operare.

    Nu vreau sa las impresia ca am vreun motiv pueril (nu-mi place culoarea), tastatura n-o pot folosi o buna parte din timpul petrecut in fata calculatorului.

    Avand in vedere ca nu este un produs ieftin, ca nu am cumparat un produs sigiliat pe care pe urma l-am desigilat, nu mi se pare corecta situatia. Nu toate produsele pot fi testate in toate conditiile pentru buna lor functionare. Adica... pe bune, cine ar putea presupune ca o tastatura merge DOAR pe windows?

    Concluzia: Doresc sa schimb aceasta tastatura. Nu vreau neaparat banii inapoi, vreau posibilitatea de a cumpara alt model, care mi-ar satisface mai bine nevoile. Daca nu mi se ofera aceasta posibilitate (macar de schimb!), ma declar profund dezamagit de serviciile MediaDot, si de atitudinea lor fata de clienti.

    Edit: Daca as fi optat pentru transport prin curier (mod in care probabil ar fi fost in regula returul), nu ar fi schimbat situatia cu absolut nimic, ba chiar v-am scutit de niste costuri de transport.

    Daca o sa va uitati pe site-uri ale competitorilor, la politica de retur, veti gasi asa ceva:

    Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
    - Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

    Nu vad nicaieri pe mediadot compatibilitatea tastaturii...

  2. #2
    Administrator Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Skyrim
    Posts
    1,615
    Salut bogdan.sandu92 si bun venit pe forum. Imi pare rau sa aud de problemele pe care le ai cu tastatura si de experienta (prima) neplacuta avuta cu MediaDOT. Colegii mei nu au facut decat sa aplice procedura standard pentru aceste cazuri. Promit sa incerc sa te ajut: am sa discut cu ei si revin cu un raspuns probabil luni. Presupun ca tastatura este in stare impecabila? In fond nu ai folosit-o deloc.

    O seara buna!

  3. #3
    Quote Originally Posted by Bogdan View Post
    Salut bogdan.sandu92 si bun venit pe forum. Imi pare rau sa aud de problemele pe care le ai cu tastatura si de experienta (prima) neplacuta avuta cu MediaDOT. Colegii mei nu au facut decat sa aplice procedura standard pentru aceste cazuri. Promit sa incerc sa te ajut: am sa discut cu ei si revin cu un raspuns probabil luni. Presupun ca tastatura este in stare impecabila? In fond nu ai folosit-o deloc.

    O seara buna!
    Exact, tastatura se afla in starea in care am ridicat-o din showroom, n-am apucat nici macar sa arunc invelisurile protectoare de plastic in care era invelita... E ca noua!

    Merci pentru raspunsul rapid,
    O seara faina!

  4. #4
    Administrator Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Skyrim
    Posts
    1,615
    Inca o informatie daca imi poti da ar fi perfect. Mai exact: imi poti spune ce probleme are tastatura pe Linux? Intreb asta pentru ca din cate imi dau seama ar fi trebuit sa functioneze fara probleme si daca nu o face, cred ca ar trebui sa comunicam si la Asus ce se intampla

    Multumesc.

  5. #5
    Quote Originally Posted by Bogdan View Post
    Inca o informatie daca imi poti da ar fi perfect. Mai exact: imi poti spune ce probleme are tastatura pe Linux? Intreb asta pentru ca din cate imi dau seama ar fi trebuit sa functioneze fara probleme si daca nu o face, cred ca ar trebui sa comunicam si la Asus ce se intampla

    Multumesc.
    Deci, pe linux, tastatura fie nu functioneaza deloc (pe n key rollover) fie pe 6 key rollover, nu detecteaza combinatii de taste (Ctrl + altceva, Shift + altceva), lucruri care pentru un programator sunt esentiale. Am gasit un posibil workaround pe net (recompilarea kernelului) dar este foarte impractic... si ar presupune ca pe orice PC la care as conecta-o sa aplic acest "fix". Daca era o problema de macrouri sau taste speciale, probabil as fi trecut cu vederea.

    Alt bug pe care l-am gasit, pe windows nu merge tasta de mute (cu/fara driver). Tasta in sine functioneaza (nu e stricat butonul), dar numai pe N key rollover si functioneaza ca tasta de Windows. Am incercat pe 2 PC-uri diferite, ambele ruland windows 8.1 x64.

    Tot ce am scris mai sus am observat in prima zi, insa de atunci tastatura e in cutie.

  6. #6
    Administrator Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Skyrim
    Posts
    1,615
    Salut din nou bogdan.sandu92, revin cu vesti proaspete. Am transmis asa cum am promis problema ta la coelgii mei de la suport si la ASUS Romania. Din cate am inteles problema ta are o rezolvare favorabila tie (asa cum era si normal), colegii mei te vor contacta telefonic (am intales ca nu ai raspuns) si pe mail pentru a-ti oferi mai multe detalii.

    O zi excelenta!

  7. #7
    Quote Originally Posted by Bogdan View Post
    Salut din nou bogdan.sandu92, revin cu vesti proaspete. Am transmis asa cum am promis problema ta la coelgii mei de la suport si la ASUS Romania. Din cate am inteles problema ta are o rezolvare favorabila tie (asa cum era si normal), colegii mei te vor contacta telefonic (am intales ca nu ai raspuns) si pe mail pentru a-ti oferi mai multe detalii.

    O zi excelenta!
    Am rezolvat problema. Iti multumesc pentru ajutor!

    O seara faina!

  8. #8

  9. #9
    Quote Originally Posted by Bogdan View Post
    Nu ai pentru ce, ma bucur ca s-a rezolvat.
    O intrebare as mai avea... vad ca acum cererea de retur a devenit "service". In cat timp (aproximativ) va fi finalizata si voi putea face cumparaturi?

    O zi buna!

  10. #10
    Administrator Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan has a reputation beyond repute Bogdan's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Skyrim
    Posts
    1,615
    O intrebare as mai avea... vad ca acum cererea de retur a devenit "service". In cat timp (aproximativ) va fi finalizata si voi putea face cumparaturi?
    Cumparaturi poti face chiar acum, doar ca se va finaliza comanda dupa ce vei primi ok-ul pentru creditare.

    Seara buna!

Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts