Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3

Thread: Puncte in w7

Junior Member beku111 is on a distinguished road beku111's Avatar

Lightbulb Puncte in w7

Cred ca am postat la aria buna .........

Am o intrebare generala despre acele puncte in w7 .

Aud pe la diferiti prieteni , oameni care se ocupa cu pc-uri etc. de aceste pucnte. Eu am deja pc dar intreb pentru cultura mea generala deoarece as mai lua cate ceva pe el .

Intrebarea in sine : Conteaza aceste pucnte ? Sunt ele relevante ? Daca sunt apropiate ajuta configuratia sa nu fara overkill si (cealalta inversa overkill-ului care am uitat-o acum )

Spre exemplu un pc care are acele pucnte ''decalate'' una mare una mica nu prea e bine din p.d.v. al eficientei . Dar unul care le are este mai eficient .

Spre exemplu un pc bun , majoritatea pe la 7 si ceva , iar hdd scoate 5.9 . Nu il trage in joc ? Poate piesele celelalte ar merge mai bine daca ar fi mai performant . De aceea exista ssd care duce mai mult , nu ?

Vreau sa-mi spuneti in cateva cuvinte cum sta treaba , daca sunt pe langa !

Multumesc !

Infinity wavetrex will become famous soon enough wavetrex's Avatar
    Nu prea, acele benchmark-uri sunt de foarte proasta calitate.
    Totusi, la valori foarte mici pot indica un computer vechi/slab/defectuos.

E ceva de genul:

Sub 4 - Computer slab/vechi, poti avea probleme sa rulezi decent o aplicatie sau alta, sau sa nu mearga deloc.
    Intre 4-7 - Computer mediu/obisnuit, se descurca
    Peste 7 (max 7.9) - Computer performant, n-ar trebui sa sufere in absolut nici o sarcina pe care i-o dai

Iti recomand benchmark-uri specializate daca vrei sa testezi diversele componente pe care le ai.

AIDA64 este unul destul de reusit (si gratis in versiunea standard) !

Junior Member beku111 is on a distinguished road beku111's Avatar
    Quote Originally Posted by wavetrex View Post
    Nu prea, acele benchmark-uri sunt de foarte proasta calitate.
    Totusi, la valori foarte mici pot indica un computer vechi/slab/defectuos.